2014. június 7., szombat

CHECK-IN

Sziasztok!

Először is amit tisztázni akarok, hogy ez NEM egy fanfiction!!!!!! Nathan csak a nevét és az arcát adta a bloghoz!!! Ha neked ő nem szimpi akkor képzelj valaki mást a helyébe és úgy olvasd végig a részeket!!!!


Azt mondom, hogy érdemes lesz olvasni a blogot, mert nem egy hétköznapi sztoriról van szó (alapból nem írok ilyen kis átlagosokat, az előbbi blogjaimból ez ki is derülhetett: I hate my lifeI quit!I see a secret in your faceYou think this is funny?Where is the 1D?

Tudom, ha a blogomat One Direction-ösben írtam volna akkor sokkal, de sokkal többen olvasnátok... DE nem megy! Egyszerűen belekezdtem írni egy másik blogot Harry-sbe, de csak küszködtem vele. Sajnálom, de csak Nathan-ösben tudom ezt megírni!!!! 

Azért nagyon remélem, hogy a directionerek is olvasni fogják ezt, mivel Harry is szerepelni fog benne, de nem lesz főszereplő és mint ahogy írtam nektek tök mindegy kit képzelsz Nath helyébe. :)

Az ötlet nem egyik napról a másikra pattant ki a fejemből. Volt több felvetésem is mire megszületett a legjobb. A trailer-el is küszködtem meg a fejléccel is (mindegyikből volt jó pár másik, mire a jelenlegi megszületett). 

Csak annyit szeretnék, hogy ne kattints el rögtön az oldalról és olvasd el legalább prológust, a szereplőket és nézd meg a trailer-t. Ígérem, hogy nagyon jó lesz a történet. Az eleje talán egy kicsit furcsa lesz, de ki fognak bontakozni a szálak és egyre izgalmasabbá fog válni a történet. A részeket pedig nem úgy fogom hozni, hogy havonta 1, mert tudom milyen várni... A végén már a kedvem is elmegy az olvasásától, mire felraknak egy újabb részt, vagy azt felejtem el, hogy mi is volt az előző részben, mert olyan rég volt már. Az első rész az Június 14-én (szombat) fog felkerülni, utána pedig valószínűleg három napra rá a következő és így tovább.

Tényleg bocsi a sok szövegért, de ezt le kellett írnom. Úgy gondoltam jogotok van ezt tudni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése