2014. október 27., hétfő

The Dark of Past, Episode 28: Forró este!

- Míg nem voltunk együtt, hány lányt fektettél meg? - húzgáltam körmeimet hasán, míg felpillantottam rá.

- Egyet sem. Nem bírtam rájuk se nézni, csak hozzád hasonlítgattam őket és egyikőjük se érte el a szinted, soha sem - csúszott le keze fenekemre és egy lágy csókot nyomott homlokomra.

Megint annyira boldog lettem. A tudat, hogy nem feküdt le mással, boldogsággal töltötte meg a szívem. Kezem kihúztam felsője alól, de az ujjamat egy pillanatra beleakasztottam alsó nadrágjába, ami egy apró hanggal csattant vissza bőrére.

Pillanatokon belül Lola és Luke is megérkezett, majd elsétáltunk a kocsihoz és beültünk. Most hátul foglaltam helyet Nathan mögött és elindultunk. Luke elindított valami pőrgős zenét és a ritmusra elkezdtem rugdosni Nath ülését. Nem is gondoltam arra, hogy ez zavarja őt, míg rám nem szólt. Szemforgatva abbahagytam és néztem ki a fejemből. Unatkoztam, nem tudtam mit csináljak. Majd észrevettem egy szöszt Nath hajába és kiszedtem, ráadásként pedig összeborzoltam frizuráját. Egyre jobban unatkoztam. Luke és Lola a telefonját nyomkodta és Nath se beszélgetett velem.

- Unatkozok - tettem a fejem Nathan ülésére.

Közben köröket rajzolgattam nyakára, majd mélyebben végighúztam.

- Létszi most hagyj, jó? - seperte el a kezemet.

Nyomtam egy puszit arcára és visszahuppantam a helyemre. Arra jutottam, hogy akkor pihenek egy kicsit. Becsuktam szemeimet és kényelembe helyeztem magam. Ment is volna, ha nem szólt volna hangosan a zene. Szólni nem szerettem volna, mert már így is egy kicsit morci volt Nath és megint csak zaklatnám. Csak kifele bámultam, mikor észrevettem az ismerős környéket. Pár sarok és nálunk vagyunk. Azt hittem engem fog kitenni utoljára, és hogy együtt alszunk. Mikor megállt a kocsi kipattantam. Kinyitottam a vezető ülés ajtaját, Nath közelebb hajolt és egy csókot nyomott ajkaimra.

- Aludj jól! - mondta és becsuktam az ajtót.

Bementem a házba és lerugdostam magamról a cipőm. A konyhába sétáltam és csináltam egy kis salátát. Nem akartam estére valami nehezet enni, ezért döntöttem e mellett. Mikor végeztem vele bementem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t. A sztár híreket néztem és azon gondolkoztam, hogy ezek mindig csinálnak valamit? Ez ezzel jött össze, ez lefogyott, az befestette a haját ilyenre stb. A salátát megéve felmentem a szobába. Elővettem a szekrényből egy bugyit és magamhoz vettem a pólóm, amibe háromszor is beleférek. Gyors felkaptam az iPod-omat a komódomról és bementem a fürdőbe, a 'pizsamám' letettem a mosógépre. Megengdtem a vizet magamnak jó sok habbal, mert úgy szeretem. Levetkőztem és lassan beleültem a meleg vízbe. Élevtem az érzést, amit a forró fürdő nyújtott. Egy lágy zenét kapcsoltam és teljesen ellazultam

- Viz és iPod nem jó kombináció - húzódott ki s füles a fülemből.

Egy pillanatra meglepődtem, de érzékeltem, hogy csak Nathan volt az. Levette a pólóját magáról és nadrágját is lehúzta bokszerével együtt.  A víz megemelkedett, amikor beült. A mellkasához húzott. Hosszú, izmos lábát átvetette az enyémen, térdét behajlította, a bokája összeért a bokámmal. Széthúzta a lábát, kitárva az enyémet. Felnyögtem meglepetésemben.
Orra a hajamba furódott, és mélyen beszítva a levegőt.

- Jó az illatod, Skylar – suttogta a fülembe.

Testemen remegés futott át. Meztelenül ültem a kádban Nathan-nel. Ő is meztelen volt. A kád melletti beépített polcról levette az eper illatú tusfürdőmet, és egy keveset belecsöpögtetett a kezébe. Összedörzsölte a tenyerét, puha habot teremtve ezzel, aztán elkezdte maszírozni a nyakamat és a vállamat, hosszú, erős ujjai finoman simogattak. Felnyögtem. Jól esett az érintése. Lejjebb ment a karomra, majd tovább haladt és lemosta az alkaromat is. Nath keze végigsiklott a mellemen, és felnyögtem, amikor az ujjai körbefogták őket. Finoman nyomogatta, de tudtam nem ismert kegyelmet. Ösztönösen előrehajoltam, a kezeibe nyomva a melliemet. Nem sokat foglalkozott vele, keze lejjebb csúszott a gyomromon és a hasamon. A légzésem egyre szaporább lett, a szívem zakatolt. Növekedő erekciója már a hátamat nyomta. Őrülten izgató volt az a gondolat, hogy az én testemtől érzett így. Abbahagyta. A mosdókendőért nyúlt, én pedig nekidőlve vártam. Kezem kemény, izmos combján pihent. Tusfürdőmből nyomott a mosdókendőre, lehajolt, és megmosdatott a lábam között. Visszatartottam a lélegzetem. Ujjai ügyesen ingereltek az anyagon keresztül. Mennyei érzés volt, és csipőm ritmusra mozogott, a kezének feszül. Elöntöttek az érzések, hátravetettem a fejem, a szemem fennakadt, a szám elernyedt, nyöszörögtem. A feszültség lassan, kérlelhetetlenül növekedett bennem...  Oh, Istenem.

- Azt hiszem, most már elég tiszta vagy - mormolta, és abbahagyta, amit csinált.

Micsoda! Ne! Ne! Ne! Zihálva kapkodtam a levegőt.

- Miért hagytad abba? - nyögtem.

- Mert más terveim vannak veled, Cukorfalat. Fordulj meg. Engem is meg kell mosni - mondta mosolyogva Nath.

Szembefordultam vele, és döbbenten láttam, hogy az erekcióját markolta. Tátva maradt a szám. Olyan nagy volt, és egyre csak nőtt. A vége kibukkant a víz alól. Felnéztem rá, gonoszul vigyorogott. Élvezte a döbbenetet az arcomon. Rájöttem, hogy bámultam őt. Nyeltem egy nagyot. Ez bennem volt?! Lehetetlen. Azt akarta, hogy érintsem meg. Hmmm... oké, lássuk csak. Rámosolygtam, és a fürdőkendőert nyúltam, a tusfördőmből csorgattam a kezembe. Azt tettem, amit ő, felhabosítottam a sűrű folyadékot a tenyeremben. Le nem vettem róla a szemem. Levegő után kapkodtam... aztán jól meggondolva, mit teszek, finoman beharaptam az alsó ajkamat, majd végignyaltam. Szeme elkerekedett ezt látva. Előrenyúltam, megmarkoltam, úgy, ahogyan ő fogta magának. Egy pillanatra lehunyta szemeit. Hű, ez sokkal keményebb volt, mint vártam. Megszorítottam, ő pedig kezemre tette a kezét. Határozottan fogta az ujjaimat, azok megfeszültek rajta. Ismét lehunyta a szemét, a lélegzete egy pillanatra elakadt. Amikor ismet rám nézett, izzott tekintete, mint az olvadt acél. Elengedte a kezemet, hagyta, hogy egyedül folytassam, lehunyt szemmel élvezte. Csipőjét kissé megemelte, én meg ösztönösen erősebben markoltam. Halk nyögés szakadt ki a torkából. A szája most kinyílt, egyre szaporább lett a légzése. Előrehajoltam, rátapasztottam az ajkam. Szopni kezdtem, a nyelvemmel végig simítottam a csúcsán. A szeme meg csukva volt.

- Huuu… - erősebben szoptam.

Hmm... kemény és puha volt egyszerre, akár a bársonyba tekert acél, és meglepően izes. Sós és sima.

- Istenem! - nyögte lehunyt szemmel.

Lejjebb mentem, mélyen a számba vettem. Ismét felnyögött. A bennem lakozó istennő elégedett volt. Nyelvem újra a csúcsa körül cikázott, ő pedig megemelte a csipőjet. Most nyitva volt a szeme, szinte égetett a tekintete. A fogát összeszorította, ismét megfeszült, én pedig még mélyebben vettem a számba. A combjára támaszkodtam, érztem, miként feszül meg a lába. Még keményebben szoptam, a nyelvemmel ingereltem erekciója csúcsát. Sziszegve szakadt ki belőle a levegő. Már a torkomban éreztem, aztán újra elől. A nyelvem a csúcson keringett. Gyorsabban szoptam, egyre mélyebben fogadtam be, a nyelvem körözött rajta.

- Sky, elmegyek a szádban - figyelmeztetett zihálva. - Ha nem akarod, hagyd abba - Ismét feldöfött a csipőjével, a szeme kitágult, mintha bizalmatlan lenne, és teli volt buja vággyal.

Irántam. A szám iránt... Ó, egek. Még mélyebbre nyomtam számba, és elöntött az önbizalom. Kivillantottam a fogamat. Ez át billentette a szakadék szélén. Felkiáltott és megfeszült, s meleg, sós folyadék csorogott le a torkomon. Gyorsan lenyeltem. Nem voltam biztos benne. De elég volt egyetlen pillantás rá, és már nem érdekelt. Szétesett itt, a kádban, miattam. Hátradőltem, és diadalmas, mohó mosolyra huzódott az ajkam. Még mindig kapkodva szedte a levegőt. Kinyitotta a szemét, rám nézett.

-Gyere, bujjunk ágyba, tartozom neked egy orgazmussal vagy kettővel – mondta perverz vigyorral a képén.

Gyorsan kimásztott a kádból. Nathan hímtagja kókadt most, de még mindig tekintélyes volt. Egy törölközőt tekert a derekára, eltakarva a lényeget, és egy nagyobb, fehér törülközőt nyújtott felém. Kiszálltam a kádból és elfogadtam felkínált kezét. Beletekert a törcsibe, és a karjába vont. Vadul megcsókolt, nyelvét a számba dugta. Arra vágytam, hogy átöleljem... megérintsem... de a fehér anyaggal leszorította  a karomat. Kisvártatva elvesztem a csókjában. A fejemet fogta, a nyelvével felderítette a számat. Elhúzódott, két kézzel fogta az arcomat, úgy nézett a szemembe. Elveszettnek tűnt. Majd ismét megcsókolt, édesen, szenvedélyesen, aztán hátrébb lepett, és végigmért. Megfogta a kezemet, és visszavezetett a hálómba. Kábán követtem. Megálltunk az ágyam mellett, hosszan rám nézett. Hüvelykujjával végigsimított alsó ajkamon. Lehámozta rólam a törölközőt, és a földre dobta.
Izgatottan csillogott a szeme, ahogyan a szemeimbe meredt. A pulzusom vágtatott, a szívem vadul dübörött. Nath ujjaval végigsimított hajamon, majd ledobta törölközőjét, de nem tudtam levenni a szemem arcáról. Perzselt a tekintete, csupa vágy tükröződött belőlük.

- Annyira gyönyörű vagy - suttogta, és lenyomott az ágyra. Mellém feküdt, és lassan, megfontoltan megnyalta az ajkát. Megigézett a nyelve, ahogyan végigsiklott a felső ajkán. A szemembe nézett, fgyelt, felmért. Közelebb hajolt, és szűzies, futó csókot lehelt az ajkamra. Feljebb emelte az állam, hogy hozzaférjen a torkomhoz. Lesiklott rajta, csókolt, rágcsálta a kis bemályedést a nyakam tövében. A testem vigyázzban állt... mindenütt. A fürdőbeli élmenyemtől a bőrom hiperérzékeny volt. A vérem forrón gyűlt a hasamban, a lábam között, ott, lent. Felnyögtem.  Ismét megfogta az állam, és mint az előbb, csókolni kezdte a torkomat. Annyira tehetetlennek érztem magam. A keze vegigsiklott a testemen és a mellemen, mikor ajka a nyakam aljához ért. Az orra hegyét végighúzta a kis bemélyedés körül, majd ráerősen haladt tovabb. Délnek tartott, a kezét követve, a szegycsonton a mellemig. Mindkettőt megcsókolta, gyengéden rágcsalta, és finoman szívta a bimbókat. A csipőm magától mozgott, Nath szája ritmusára kavart. Meleg lehelete a bőrömet csiklandozta. Elérte a köldökömet, belemártotta a nyelvét, aztán finoman megérintette a fogával a hasamat. A testem ívben megfeszült.

- Mmm. Olyan édes vagy - dörmögte.

Az orra végigsiklott a hasamon, finoman harapdált, nyelvével ingerelt. Aztán hirtelen feltérdelt, megmarkolta a bokámat, és széttárta a lábam. A bal lábamat térdben behajlította, és a szájahoz emelte. Figyelt, leste minden reakciómat.  A nyelve végigsiklott combom belső részén, és nem bírtam tovább nézni, mit csinált. Túl erotikus volt. Szorosan lehunytam a szemem, és igyekeztem feldolgozni mindazt az érzest, amit bennem keltett. Megcsókolta a bokámat, majd végigcsókolta a vádlimat a térdemig, ott megállt egy ideig.  Majd széttárta lábamat. Meg akart csókolni, ott! Tudtam. Egyre haladt fölfele a combomon, csókolt, nyalt, szívott, és aztán már ott is volt a lábam között, az orrát mozgatta föl-le a nemi szervemen, nagyon finoman, nagyon lágyan. Mocorogtam. A testem lángolt, majd elájultam, és lehunytam a szemem. Nem bírtam nézni, ahogy ilyesmit tett! A nyelve lassan körözni kezdett a csiklóm körül, miközben a combomat markolta.

- Aaaa! - nyögtem és a testem ívben megfeszült.

Nathan forgatta a nyelvét, körbe-körbe, újra meg újra, folyamatosan kínzott. Elvesztettem minden érzékemet, nem tudtam ki vagyok, lényem minden atomja arra a kis, hatékony erőműre koncentrált a combom tengelyében. A lábam merev volt. Nath belém csúsztatta az ujját, és hallottam a mormogását.

- O, Szívem, szeretem, hogy ilyen nedvesen vársz.

Mozgatta az ujját, szétfeszítette, húzta, és közben a nyelve követte. Nyögdécseltem. Ez túl sok volt... A testem megkönnyebbülésért kiálltott, nem bírtam tovább. Elengedtem, nem volt már összefüggő gondolatom. Magával ragadott az orgazmus, újra meg újra öszszerántotta belsőm. Felkiáltottam, és a világ elmerült, eltűnt a szem elől. Orgazmusom ereje mindent lenullázott, csak űr maradt.

Ziháltam, és csak homályosan hallottam szakadó fólia hangját. Éreztem, ahogy fokozatosan eggyé válltunk és a szívverésem lassan lecsillapodott. Előbb gyorsan, majd lassabb ritmusban mozogni kezdett. Néha kissé visszahúzódott, hogy majdnem szétvált a testünk, majd ismét hevesen előrenyomult. Addig nyújtottuk az együttlétet, ameddig csak tudtuk. Az erőlködéstől apró izzadságcseppek jelentek meg Nath homlokán. Mozdulatai egyre szenvedélyesebbek lettek és maradéktalanul átadtuk magunkat a gyönyörnek. Körmeimet Nathan vállába vájtam, ahogy hátukra kaptak a mámor hullámai…


Sziasztok! :D
nagyon régen hoztam új részt, nagyon... Röstellem magam emiatt :/ De mostmár itt a friss, új, ropogós rész :D Jó olvasást :)

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Nagyon szeretem ahogy írsz! :) Mikor hozod a kövit? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, h írtál megjegyzést :) de az a baj, h elment az ihlet :( de 30. részig meg van :) felrakhatom a kövit, ha szeretnéd :)

      Törlés