2014. november 9., vasárnap

The Dark of Past, Episode 30: Mégis, hogy volt erre képes?

Nathan szemszöge

Szeptember 7. (péntek)

A vadi új szaggatott fekete, csőfarmeromat húztam fel utoljára, mielőtt a tükörhöz sétáltam volna. Egy fekete, laza trikó volt rajtam, ami szabadon hagyta az izmos karjaimat. A lábamon pedig a megszokott bakancsom virított. Elvettem az asztalról a szintén fekete, kukás sapim és a fejemre húztam. Ez legalább eltakarta a borzos hajamat és amúgy is Sky imádja, ha ez van rajtam. A kezembe vettem a Playboy VIP parfümöm és jól befújtam magam. Lebaktattam a lépcsőn és hallottam, hogy a nappaliban megy a tévé. Bedugtam a fejem a szobába és láttam, amint anyu nézett valami hülye, szerelmes szappanoperát.

- Elmentem, Anya! Nem tudom, mikor jövök - dobtam egy puszit és a garázsba mentem.

Leakasztottam a kulcsokat és beszálltam a kocsiba. A diszkó féle haladva út közben felvettem Luke-ot. Majd mikor megérkeztünk, még nem mentünk be rögtön. Luke nyújtott felém egy jointot, én pedig elvettem. Meggyújtottam és szívtam belőle egyet, egy darabig bent tartottam, majd kifújtam a füstöt. Ahogy csökkent a füves cigi mérete, úgy éreztem a hatását. Minden egyre lassabban történt számomra. Csak egy pontra tudtam koncentrálni és teljesen elbambultam. Kezdtem egyre jobban kiszáradni, kevesebb nyálam termelődött. A szívem hevesen vert, úgy, mint amikor Sky közelében vagyok. A szemem iszonyatosan égett, nem tudtam mit tenni ellene. A kezeimet, alig bírtam felemelni, hisz ólomsúlyúvá váltak. Mikor elszívtuk a jointot, kiszálltunk. Nem nagyon figyeltem a történésekre körülöttem. Lementünk és a mosdóba mentem. A hólyagom jelzett, hogy megtelt. A wc-ben elvégeztem a dolgom és alaposan megmostam a kezem. A budi ajtaja nyílt és Dylan bunkó fejével találtam szembe magam. Lenéző pillantásokat mért rám. Mögém érve megveregette a vállamat.   

- Mindig is olyan ártatlan volt. Imádtam nézni, ahogy nyögdécselt alattam a nevemet kiabálva - suttogta fülembe.

Hirtelen mozdulatból cselekedtem. Az alkaromat torkának vágtam, neki lökve így a hideg csempének. A tettemen egyáltalán nem lepődött meg. Csak nevetett. Engem nevetett ki. Egy lavinát indított el bennem, ami nem ismert megállást. A vénámban levő vér sebesen száguldozott, növelve a pulzusom számát. Az ereim kidagadtak. Az izmaim keményen megfeszültek. A szemeim elsötétültek és innen nem volt megállás. A bal kezemmel nyakát szorongattam, majd jobb kezemet lendítve hagytam nyomott szeme alatt, melynek hatására a szemöldöke felrepedt és szép lassan csillant meg vére színe. Öklöm még egyszer lendült és orrába fúródott. Élvezettel hallgattam, ahogy ropognak csontjai kezem alatt. Ezek után is az a gúnyos mosoly levakarhatatlan volt képéről. Rohadtul idegesített már ez. 

Fejét egymás után többször a csempébe vertem, nyomott hagyva a fehér kövön. Vállát erősen megragadtam és lefelé nyomtam, míg térdemmel nem találkozott gyomorszája. Úgy hiszem ezt már megérezte, mert fájdalmas ordítás hagyta el száját. Kezeim közül elengedtem és a földre hullott, mint egy falevél a fáról. Egy pillanatig csak néztem, hogy szenvedett magatehetetlenül a földön, majd bakancsomat felemelve a padlóról belerúgtam, akárcsak ahogy a focilabdába szokás. Zene volt füleimnek, ahogy hangot adott fájdalmának. Könyörgött szemeivel, hogy hagyjam abba. Csak nevettem szánalmas kísérletén. Pólójánál fogva felrángattam a piszkos földről. A tarkóját megragadva löktem a mosdókagyló elé. Kényszerítettem, hogy nézzen a tükörbe és pillantson magára. 

Előszörnyülködött látványától. A szeme kezdett vérben forogni és egy könnycsepp csordult le arcán. Megalázkodott előttem, de nem foglalkoztam érzelmeivel. Szemeim előtt a bosszú lebegett. Még nem kapott eleget. Hajánál fogva a tükörbe mártottam képét, melynek hatására az üveg megrepedt. Párszor megismételtem ezt a tettem, majd gondoltam kell egy kis fertőtlenítés, én se vagyok szőrösszívű. Az egyik wc ajtót berúgtam és belöktem rajta. A fejét a budiba nyomtam ügyelve, hogy teljesen megmosdassam. Kezével csapdosott, mint egy retardált idióta. Figyelmen kívül hagyva húztam le a wc-t. Vártam még egy kicsit és elengedtem. Fejét egyből kihúzta a budiból és levegő után kapkodva dőlt hátra. 

Egyedül hagyva mentem a kéz mosóhoz és megengedtem a vizet. A fehér kagyló vörös színűvé vált, ahogy dörzsöltem le a mocskot. A jobb kezemen a bütykeimnél iszonyatosan csípet a víz. Leráztam a felesleges cseppeket és kinyitottam a wc ajtót. Úgy mintha misem történt volna hagytam el a helyet. A kezem lüktetett és újra megjelentek a vörös cseppek rajta. Jobbnak láttam azt, hogy bekötöm. Sky tudom, hogy nem örülne, ha így látná a kezemet, biztos idegeskedne. Félt engem és nem szereti, ha verekszem. Pedig tudhatná, hogy nem fogok megváltozni. Ez már az életem része. A kocsimba beültem és előkotortam az elsősegély dobozt. Bekentem fertőtlenítővel, ráraktam egy-két gézlapot és betekertem fáslival. Majd nyitódott a kocsim ajtaja. Hangosabban szűrődtek be a kinti zajok, összemosódott a sok hang. Az ölembe süppedt Sky a pehelysúlyával és becsukta az ajtót.

- Jól vagy? - vette kezébe bekötött kezem.

- Én igen, de a másik nem - villantottam rá az 1000W-os mosolyomat.

Viszonzásul egy huncut mosolyt kaptam. Majd az ülésem szép lassan hátra dőlt. Egy röpke másodpercig a szemébe meredtem, majd lecsaptam az ajkaira. Sky-t csókolni olyan volt, mint mindig. Testünk azonnal lángra gyúlt és lehetetlen volt leállítani a futótüzet. Halkan felsóhajtottam és az ajkam szétnyílt. Két kezembe fogtam az arcát. Zsákmányul ejtettem, és mohón ízleltem a száját. A vágyamat még jobban felkorbácsolta Sky kezének érintése. Először bizonytalan mozdulattal megfogta az állam, majd vadul beletúrt a hajamba, és magához húzta a fejem. Ezáltal a légzésem kezdett szaggatottá válni és tudtam, hogy Sky ezt élvezte. Nem tudjta, hogy mit indított el bennem ezzel, mekkora vágyat érzek iránta. Majd megéreztem érintését a kockás hasamon. És egyre jobban tűrte feljebb a trikóm. 

Vettem a célzást egy mozdulattal kibújtam belőle és eldobtam az útból. Az ajkunk csak erre a pár pillanatra vált el egymástól. Számomra Skylar ülőhelyzete elég kényelmetlen volt, így megfogtam az egyik lábát és átraktam magamon. Így még közelebb éreztem magamhoz és a lovagló ülésnek köszönhetően teljesen felcsúszott a ruhája. Az én nadrágom pedig egyre jobban feszült, azt hittem ott reped széjjel. Úgy tűnik, a ruhájából egyetlen apró mozdulattal ki lehet bújni, és ha visel is alatta valamit, akkor az csakis valami sexi darab lehet. A ruhája szegélyét sodortam egyre feljebb, amíg ki nem bújt belőle. Ahogy levette a szemem egy vonalba került a kerek melleivel. A nyelvemmel benedvesítettem az ajkaimat és megcsókoltam a puha völgyet a mellei közt. 

Majd egyre feljebb haladtam, míg el nem értem telt ajkait és vággyal telien megcsókoltam. A kezem a fenekére csúszott és egyre gátlástalanabb mozdulatokkal vettem birtokomba. Mennyire egyszerű lenne, ha nem lenne rajtam nadrág, gondoltam, mikor megéreztem a várakozásteljes felkészülést az ágyékomban. Mikor Sky keze levándorolt a nadrágomhoz és elkezdte kigombolni azt, elöntött a forróság és kezdett összemosódni előttem a világ. Már alig kaptam levegőt. Egy pillanatra azt hittem, hogy a szívem teljesen felmondja a szolgáltatott. Elkezdte az övcsatomat kikapcsolni, majd ezt a cipzár követte és egyből le is tolta rólam a nadrágom a bokszeremmel együtt. Tekintette az ágaskodó férfiasságomra vándorolt. Kis kezeibe vette a farkamat. 

Egyből végig nyalta a teljes hosszát, majd be is kapta. Nyelvével masszírozni kezdte és egyre vadabbul szopott. Visszafogott, férfias nyögések hagyták el a számat. A hajába vezettem kezemet és elkezdtem diktálni a tempót. Azt hittem, hogy ennél jobb nem lehet, de mégis. Még gyorsabb tempót kezdett el diktálni, majd egy hatalmas nyögés hagyta el a számat, amikor a szájába élveztem. Gond nélkül lenyelte, majd segítettem neki visszamászni a helyére. Ismét a karjaimba zártam és úgy csókoltam, mintha soha sem tudnék betelni ajkának ízével. A kezem a hátán fel-le járt, majd megakadt a melltartójánál. Úgy éreztem teljesen felesleges ez a ruhadarab rajta, ezért egy mozdulattal kikapcsoltam. 

A szám hirtelen elvállt az övétől, s lassan végigcsúsztattam puha nyakán, egészen a vállgödréig, ahol a pulzusa hevesen vert. Ujjaimat gyöngéden végighúztam az érzékeny bőrön és szeretetteljesen a tenyerembe fogtam a domborulatait. Ahogy hozzá értem Sky száját egy apró gnyöngés hagyta el. Ezáltal kicsit bátrabb lettem és finoman masszírozni kezdtem. Majd egy kis idő múlva eltoltam magamtól és gyönyörködtem benne. Ő megragadta a kezem és szavak nélkül a tudtomra adta, hogy közelebb akar érezni magához. Gyors vettem a lapot és a csípőjét takaró csipke fehérnemű alá csúsztattam ujjaim. Egyből 2 ujjal kezdtem el pumpálni és közben a hüvelykujjammal csiklóját ingereltem. A hangja egyre erősebb lett és mivel kocsiban vagyunk, így csókkal tapasztottam be ajkait. Egyre jobban gyorsítottam a tempón. A számba nyögött és éreztem, ahogy ujjaim köré élvezett. Ujjaimat kihúztam belőle és végignyaltam.

- Hmm. Cukorfalat, nagyon finom vagy - jegyeztem meg, amire elpirult.

Sky a kesztyűtartóba nyúlt és kivett egy óvszert a sok közül. Fogaival kibontotta a csomagolásból és a kicsi kezeivel felhelyezte az én méretes szerszámomra. És erőteljesen beléhatoltam. Skylar a kemény behatolás, a döfés nyomán felsikoltott. Olyanok voltunk, mint egy kirakós játék két darabja, amelyek tökéletesen illeszkednek egymáshoz. Lassan mozgott fel és le, én pedig hűségesen követtem az emelkedés-süllyedés ritmusát. Ezekben a percekben a gondolataimat egyes-egyedül Ő töltötte be. Csak őt érzékeltem: a szemét, az ajkát és a vállát, de egyúttal az egyéniségét is, amelyet elbűvölőnek találok. Mikor éreztem, hogy közel van a csúcs, szorosan átöleltem és lehunytam a szemem. Még utoljára felemelkedett, mielőtt mind a ketten remegő testtel át nem adtuk magunkat a beteljesülés gyönyörének. Szorosan egymásba fonódva ültünk még egy darabig mikor kisimítottam arcából az oda nem illő tincseket és megszólaltam:

- Szeretlek, Kicsim!

- Én is szeretlek téged, Nathan - súgta boldogan.

Mozdulatlanul néztem őt és mélyet sóhajtottam. Valami különös történik velem... Hogy lehet az, hogy Sky puszta érintése is boldogsággal tölt el? Megráztam a fejemet és kimászott az ölemből a barátnőm. Kinyitottam az ajtót és kiszálltam, miközben a trikómat húztam át a fejemen. Majd becsuktam a kocsiajtót, hogy Sky fel tudjon öltözni, anélkül, hogy bárki is zavarná. Kivettem egy száll cigit és rágyújtottam. Az autót támasztottam, miközben gondolkoztam. Nem igazán tudom mi ütött most Sky-ba, de engem egyáltalán nem zavart. Többször is lehetne ilyen hangulatba. Igazán szeretnék vele több extrémebb helyen szeretkezni, az mindig sokkal izgalmasabb, mint otthon az ágyban.

Majd szép lassan kinyílt mellettem az ajtó és immár felöltözve lépett ki a nagy járműből. Ami először szembe tűnt az az enyhén borzos haja volt, le se tagadhatná, hogy jó kis perceket töltött el velem. Egy rövid ruhát viselt, ami inkább hasonlított egy hosszú pólóra, de nagyon is jól állt neki. A combközépig érő csizmája pedig biztosította azt, hogy ne legyenek kint annyira a lábai és így talán nem sok pasi fog szemet vetni rá. Amit igazából kétlek, mert senki se nézhet rá úgy, rajtam kívül. Nem hiszem, hogy bárki is szeretné, ha Dylan sorsára jutnának.

Egy utolsó pukkot szívtam cigimből és kiejtettem a kezemből. Sky egyből szorosan hozzám bújt. Derekamnál átölelt és simogatni kezdte a hátamat.

- Menjünk, igyunk valamit, hogy bírd az estét! – csókoltam bele nyakába.

Kibontakoztunk az ölelésből és lefelé vettük az irányt. Kezem popsijára csúsztattam és ügyeltem rá, hogy megmutassam mindenkinek, hogy mi egy párt alkotunk, és ne legeltessék rajtunk a tekintetüket. Engem nem érdekelnek a csajok, egyik se olyan jó, mint Sky. Senki se olyan, belőle csak egy van a világon. Mondhatni ő az én világom, ő a mindenem.

Amint leértünk megcsapott a megszokott buli illat. Már teljesen hozzászoktam, szinte minden héten jövök ide. Mentünk egyre beljebb, míg nem egy olyan dolgot láttam, amire nem igen számítottam. Luke és Lola egymás szájában matatott. Nem igazán gondoltam, hogy ez meg fog történni. Vagy talán mégis számítottam rá. Valahol mélyen biztos voltam benne, hogy ez meg fog esni. Nem mintha rám tartozna ez, az ő dolguk. Éljék csak az életüket. Egyszer élünk csak!

Majd Sky-ra pillantottam, aki egyáltalán nem örült ennek az egésznek. Túlságosan is féltette Lola-t, mert tudta milyen is Luke igazából, nem tiszteli nőket… Gyorsabb tempóra is váltott és csak húzta a kezemet. Nehezen, de tudtam tartani a tempóját. Ahogy odaértünk hozzájuk, Skylar egy akkora pofont levágott Luke-nak, hogy még a hangos zene mellett is hallottam a csattanást. Én is megéreztem ezt az ütést, biztos, hogy most sajog a helye neki. Lola csak állt, úgy, mint én, míg azok ketten ordibáltak egymással. Sky behajlította a jobb térdét és tökéletes tökön térdelte az én idióta haveromat. Rohadt édes volt így, ilyen dühösen. Milyen jó is lenne, ha ezt bele vinnénk a szexuális életünkbe. De úgy hiszem Luke eleget kapott már, szóval megragadtam a karját és magamhoz húztam. Éreztem, ahogy az izmai meg voltak feszülve és ideges volt. Csak Luke-ot nézte. Fogadok, hogy a tekintetével már vagy százszor megölte. Be kell valljam, nem láttam még ilyennek, de rohadtul bejött nekem.

- Nyugi! – mondtam halál komolyan és a szemébe néztem.

- Mindjárt jövök! – lökdösött arrébb, és Lola-t megragadva elmentek.

Teljesen összezavart ez a nő. Először is lefeküdt velem a kocsiba. Majd felkapta a vizet azon, hogy Luke és Lola smároltak, miközben semmi köze hozzájuk. Nem rá tartozik ez. Aztán bántja Luke-ot. Végül itt hagy. Csak egyszer tudnám megérteni a nőket, főleg Sky-t. Valahogy vele még nehezebb, nehéz eset az egyszer biztos.

Leültem a haverom mellé az egyik székre és koccoltam vele, hogy smárolt Lola-val. Csak vigyorgott, mint egy tejbe tök, miközben a tökét fájlalta. Rendeltem 4 abszintot és 2 üvegsört, amit a csapos pillanatokon belül elénk is tolt. Luke-al söröztem, miközben pont elment mellettünk Harry és Jade. Fújj! Ez a szó jutott először az eszembe. Nem értem őket, minek vannak együtt. Jade jobb pasit is összeszedhetett volna, főleg egy ilyen hazug pöcsnél.

Már vagy 10 perce csak itt ültünk és söröztünk, mire végre a csajok is megérkeztek. Soha nem értettem mit tudnak ennyit időzni a wc-n… Lola kínosan Luke mellé állt és a földet bámulta. Míg Sky hozzám bújt. Megittuk mind a négyen az abszintunkat, majd mi Sky-al itt hagytuk őket. Én mentem elől, szorosan egymásba fonva ujjainkat. Ütat törtem magunknak, míg nem találtam meg a normális helyet ahol tudnánk táncolni. 

Kezem csípőjére csúsztattam és felvettem a ritmust vele. Haja jobbra-balra libegett, ami csapdosta vállát. Levakarhatatlan mosoly pihent arcán, miközben engem nézett. Telt, rózsaszín ajkai voltak. A hideg is kirázott, mikor eszembe jutott mit is tud velük művelni. Mini ruhája a mozgás hatására a kelleténél is feljebb csúszott. Tenyeremet fenekére csúsztattam ott tartva az anyagot. Kezeit nyakamnál összekulcsolta és megszüntette a köztünk levő parányi távolságot. Oly annyira összesimultunk, hogy még egy porszem se tudott volna áthatolni kettőnk között. Ajkai vészesen közel voltak az enyémeimhez, de egyikünk se lépett a csók reményében. Gondoltam még egy kicsit kínzom és egy nedves puszit nyomtam arcára. Sky szája lefele görbült és a hatalmas szemeivel nézett rám. Egy kislányhoz tudnám hasonlítani reakcióját, aki nem azt kapta, amit várt, de mindezek mellett kibaszott cuki volt. Féloldalas mosoly jelent meg képemen miközben arcát fürkésztem. Lassan hajoltam le hozzá és forrtak egybe ajkaink. Csókunk közben Sky trikóm alá nyúlt és végig húzta körmeit hátamon, melynek hatására alsó ajkába haraptam. Mikor elválltunk egymástól Sky hátat fordított nekem, de ügyeltem a kezem a helyén tartani, hogy ruhája véletlenül se csússzon feljebb. Fenekét egy határozott mozdulattal nekem nyomta és apró köröket írt le csípőjével. Nem sok kellett és megéreztem azt a bizonyos kényelmetlen érzést odalent.

- Ennyitől? - húzta végig kezét combomon.

Meglepett, hogy ezen csodálkozott. Tudhatná, hogy ha már rá gondolok merevedésem lesz. Ezt meg fokozza az, hogy előttem állt és nekem dörgölőzött. Lemerném fogadni, hogy már ő is csöpög a nedvességtől. Jobb kezem hasára helyeztem, majd fokozatosan vezettem egyre lejjebb. A ruha végén megálltam egy kis időre, majd ujjaim combjai közé férkőztek. A hüvelykujjammal leírtam pár kört, míg el nem jutottam a célomig. Ahogy megérintettem a vékony szatént Sky keze az enyémen landolt. Gyorsan kivettem végtagomat az érintett területről, mert nem akartam úgy járni, mint Luke. Féltettem a golyóimat. Fejemet Sky vállgödrébe hajtottam és nem sokkal később arra lettem figyelmes, hogy izgató csípőmozgatását abbahagyta.

Arra néztem amerre ő és láttam, amint a húga látványosan veszekedett Harry-vel. Valamin nagyon összekaphattak… Viszont az kiütötte nálam is a biztosítékot, amikor az a faszfej kezet emelt Jade-re és arcon vágta. Normális egyáltalán, hogy megüt egy nőt? Mégis, hogy volt erre képes? Azért még én se tennék ilyet, tisztelem a lányokat ennyire.

Sky az eset után azonnal elindult feléjük, én meg természetesen követtem őt. Amikor odaértünk durván megragadtam Harry-t és kifele ráncigáltam. Szerencséje, hogy nem a biztonsági őrök nem látták, amit tett, mert lehet, hogy még a rendőröket is kihívták volna rá. Úgy gondoltam, hogy kint ezt az egészet jobban meg tudjuk beszélni, így siettem, hogy minél hamarabb a levegőre jussunk.

Te rohadék, nőt soha nem bántunk! - emeltem fel a hangom és a földre taszítottam, fejét a betonnak nyomva.

Csak nyafogott, hogy engedjem el és hogy mennyire fáj ez neki, de hidegen hagytam. Még a kapálózásával se ért el semmit. Ennyit megérdemel azért, amit tett. Teljesen felhúzta az agyam. Tudtam, hogy valami nem stimmel a fejével, de hogy ezt tegye…

Nath, hagyjad már! - kiáltott nekem Sky nem messziről.


Abbahagytam, ahogy kérte Sky, de nem fogom őt hagyni, hogy csak egyszerűen elsétáljon. Felrángattam a földről és a padhoz húztam, ahol a lányok ültek. Őt is leültettem melléjük. Ezt nem ússza meg ennyivel még egy ideig biztos élvezni fogja a társaságom. Az egész utcát szinte Jade sírása töltötte be, Sky próbálta vígasztali, de nem ment neki. Nem hiszem, hogy azért sírt, mert fájt neki. Hanem most ébredt rá, milyen ember is valójában ez a féreg. Most is vigyorogva ül a padon, mint egy jól lakott ovis. Nem értem őt, talán érzi a vesztét vagy mi a fasz - gondoltam. Most is felemelte a jobb kezét és intett nekem egyet, úgy mintha elköszönne tőlem.  Majd egy szúró érzés hasított lábamba és minden kezdett nagyon gyorsan homályossá válni…
Egy dolgot láttam nagyon hamar, a sötétséget.

1 megjegyzés: